sâmbătă, 26 septembrie 2009

mandrie?


aflu cu umila bucurie (???) ca izvorul meu de "rautati gratuite si neadevarate" este savurat de catre auguste personalitati ale culiselor craiovene, care ma trag de urechi cum ca folosesc termeni ai caror proprietate n/o posed. mea culpa. asa e. n/am derogare, nu sunt abilitata, n/am studii de specialitate si nici ganduri de parvenire. sunt un biet teatrolog care/si exercita profesia atat cat i se permite de catre derogati si de catre nevertebratele care se pricep la toate. eu iubesc teatrul de papusi neconditionat. poate de aceea ma doare cand papusile "pensionare" sunt trimise la crematoriu (pe bune! papusile se ard, daca nu stiati!) de catre ipocriti si hulpavi (oare m/oi fi exprimat corect?) lefegii ce afiseaza masti cuvioase. si poate de aceea sunt vehementa si sloboda la gura cand aflu, intamplator, de marile nedreptati care se fac copiilor craiovei din cauza (aici nu se zice "datorita", ca e de rau, stiu asta, tovarasa cu derogare de profesionist!) nepasarii, nepriceperii, rautatii si prostiei.
bibliografie obligatorie pentru aceasta stare de fapt:
- draghicescu, "din psihologia poporului roman" (n/am kef sa scriu toate datele cartii! intelectualii sa se descurce, derogatii sa se dea cu capu' de ziduri!)

astept cu nerabdare o sanctiune, o mustrare, ceva care sa ma puna dracului cu botu' pe labe, ca nu se mai poate o asa obraznicie!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu