joi, 7 mai 2009

reateatralizând acum 1 an


anul trecut făcurăm ce facurăm şi întâlnirăm în oraşul fântânicilor (craiova, doar nu vă gândeaţi la barcelona!?) studenţii păpuşari din bucureşti, iaşi şi târgu-mureş, cu profesorii aferenţi - tineri, talentaţi, pasionaţi, profesionişti. cred că le-a prins bine întâlnirea asta pe care, evident, am vrut s-o repetăm (speranţa mai pâlpâie încă...), dar de! criză mare, buget ioc, linii de finanţare ciuciu (vaaai, ce urât!), interes maxim la participanţi şi zero la finanţatori. mă rog. oricum, faptul că tabăra a fost programată în acelaşi timp cu festivalul shakespeare le-a dat posibilitatea participanţilor să vadă ceea ce altfel n-ar fi reuşit. de exemplu robert wilson cu "femeia mării". în amintirea acestei întâlniri frumoase postez câteva imagini cu dragii mei păpuşari. toţi cei 35.

p.s. pe la inceputul blogului mai sunt fotografii comentate de la tabară, dar nu mă pot abţine. se împlineşte fix 1 an săptămâna asta de când păpuşăream fericiţi şi bezmetici prin craiova... (ca să nu zică cineva că sunt senilă şi am uitat ce am postat!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu